An10rust Lolland - Jørns Auto

Hulrum rustbeskyttet ? Hulrum har ikke fået behandling - kan jeg se.

Produktet som vi anvender til hulrumsbehandling ( SUVO Rust stop 80 ) er farveløst, hvilket vil sige at det har farve som en motorolie.

Efter påsprøjtning efterlader SUVO Rust stop 80 en tynd fedtet hinde, som kan føles ved berøring.

Har du foretaget en reparation på den behandlede vogn der includerer afmontering af beklædninger ( eller plastinderskærme ), er det nødvendigt at føle på karosseridelen for at kontrollere behandlingen ( det forudsættes her at karosseripladen er fri for overfladerust ).

Er der derimod tale om et sted på karosseriet der har overfladerust, er SUVO Rust stop 80 “forsvundet”, forstået på den måde at produktet er trukket ned i rusten ( rust er en porøs masse der kan sammenlignes med f.eks. beton eller træ ).
Ved næste behandling bliver denne overfladerust endnu mere mættet, og vil så efterlades som en fedtet overflade –   en overflade der virkelig kan afvise fugt. Luftens fugtighed er jo som bekendt bilens værste fjende.

Det er ikke muligt at foretage en effektiv behandling af overfladerust “i ét hug” –   gentagne behandlinger med en tynd rustbeskyttelse ( som vort hulrumsprodukt SUVO Rust stop 80 ) er det eneste rigtige.

Der kan også være tale om at du har en helt ny bil ( eller nyere ) hvor der i bilens fordøre er monteret trykfølsomme sensorer for sideairbags. An10rust Lolland har til disse biler en tilpasset behandlingsform, der alene behandler dørens kanter og samlinger for at modvirke sprøjt på føromtalte sensor – dette indebærer at du ikke kan forvente hulrumsprodukter på dørpladen. Dørpladen er jo den den af døren der er lettest at kontrollere. Denne behandlingsform er fuldt tilstrækkelig idet

AL RUST STARTER I KANTER OG SAMLINGER

Åbningstider

Mandag – fredag : 7:30 – 17:00
Lørdag : 10:00 – 12:00

Telefon: 54 75 76 77